Pepparkakskort.

lördag 4 december 2010

IDAG har jag använt dom alldeles nyutkomna papperen från Maja Design, "Ska vi ta en fika".
Dessutom fick jag använda min nya pepparkaksstämpel som jag vann i julkortstävlingen hos Hobbyhärvan.
Och visst blir man sugen på kaffe och pepparkakor, när man ser Tilda sitta där och vänta på att kaffet ska svalna lite.
Hos Simon Says Stamp Challenge fanns den här sketchen till deras utmaning som jag har använt mig av.


Och så här blev mitt kort.



Tilda har jag målat med Distress Ink färger.



På insidan återkommer papperen som jag använt på framsidan. Och även här finns ett litet hjärta som hänger där och väntar på att bli uppätet lagom till jul.
Anmäler kortet till Cards of Maria´s utmaning 4-Dec.
Och till Everybody-Art-Challenge -  "Gingerbread time"
Faktum är att imorgon ska vi baka pepparkakor själva, en JÄTTEdeg står och sväller i kylen.
Ha nu en God Kväll allesammans.
Önskar Birgit.

Free Smiley Courtesy of www.millan.net

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket vackert kort! Fikasugen blir man allt...

Sonja sa...

Jätte fint kort, man blir riktigt sugen på en kopp och en kaka!
Kul att du vill vara med i CofMs adventskalender!
Kram
Sonja DT CofM

Lorraine A sa...

gorgeous card :-) Tilda is adorable and the papers and details are fab :-)

thanks for joining us on the Simon Says Stamp Chellenge :-)
luv
Lols x x x

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards sa...

A great gingerbread card,thanks for joinig us by eac.
Hugs agnes

debby4000 sa...

Oh fabulous card, love the cute image.
luv
Debby

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS