Sista kalenderutmaningen

lördag 25 december 2010

Hej på er alla! Jag hoppas att ni har en skön helg med era nära och kära. 
Eftersom jag var bortrest under gårdagen,
kommer här mitt sista bidrag till Cards of Marias adventskalender.
Det skulle vara ett alster i färgerna GRÖNT, RÖTT, VITToch lite GULD.
Jag fick oväntat besök härom kvällen, då jag gav bort mitt sista ljus,
det som jag hade tänkt ge till en annan person.
Därför känner jag att jag måste göra ett nytt.
Tyvärr hade jag inga höga ljus kvar så det fick bli ett lite lägre.


Försökte hålla mig till de tillåtna färgerna.
Använde Distresser både till ljuset och etiketten.




Tildas hår och etiketten fick lite Stickles" Diamond" på sig.
Passa på att njuta av de lediga dagarna,
 och sitt inne och mys!
Kram. Birgit.

Free Smiley Courtesy of www.millan.net

Inga kommentarer:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS