Blue Christmas.

fredag 19 november 2010

Redan Fredag igen, veckan har gått fort tycker jag.
Jag såg att i utmaningen på Wild Orchid Challenge, skulle de bidragande alstren gå i blått. Vilken tur att jag för någon vecka sedan gjorde ett blått kort, som bara legat och väntat på att få plats här i bloggen.
Kortet platsar nog också i Crazy 4 Challenges utmaning.



Dom blå fälten har jag duttat på med Distress Ink `Broken China´. Klippte till en mall som jag lade över det vita papperet.
Prickarna som ramar in motivet är Karen-Marie Klip, inköpt från Panduro. Därifrån är också stämpeln köpt en gång i tiden.
Hjärtat har jag embossat med `clear´ så det är alldeles blankt, tyvärr syns inte det så bra på bilden.




Två vackra prydnads nålar och ett litet kors, några halvpärlor och vita blommor som fått lite glitter på sig. En silvrig rosett och snöstjänan passade också bra i temat tyckte jag. 
Ha nu en strålande Fredag!
Kram från Birgit





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS