Kort i rosa, vitt och silver

tisdag 28 december 2010

Hej! Och välkomna tillbaka efter julhelgen, som jag hoppas varit fantastisk för er alla.
Idag har jag gjort det här kortet till utmaningarna hos:
Wild Orchid Challenge - A colour combo of Pink, White and Silver
ISB-Challenge -Alles-ausser weihnachten-aber niedlich
Charisma Cards Challenge - Pearls and Lace
Fluorishes Timeless Tuesday - Pearls


Jag har använt flera olika stämplar och maskat hjärtat.
Därefter har jag målat det med Distresser och embossat med "clear", för att få det blankt.
Ett flossat rosa papper har fått bli bakgrund.
Silvriga halvpärlor och gammaldags spets gör det sällskap.



På insidan har jag samma flossade papper,
men jag har också ett par söta nallebjörnar som är målade med distresser och promarkers.
Formade en blomma av silvrig metalltråd.




Det var allt från mig idag, men jag kommer snart tillbaka.
Ha en bra dag!
Massa kramar! Birgit


Free Smiley Courtesy of www.millan.net

8 kommentarer:

  1. Gorgeous, love how you used the heart and the lace!

    SvaraRadera
  2. Gorgeous detailing and design, Birgit! Wonderful colors and the pearl with lace bow is fabulous! So happy to see you blogging! I became a follower! Thanks so much for playing Flourishes FTTC Pearl Challenge!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. A beautiful card you created ... I love hearts!

    Liebe Grüße
    Anja

    SvaraRadera
  5. a beautiful creation! Thanks for joining in our Pearls and Lace challenge this time at Charisma and good luck! Gemma :)

    SvaraRadera
  6. Birgit, your card is gorgeous!!! Thank you for playing the FTTC with us!!! Hugs ~S~

    SvaraRadera

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS