Dagens utmaning - Trishutter kort

fredag 10 december 2010

Hej på er! Nu är det strax helg, och Nobellmiddag för dom som är bjudna:) Dagens kort ger väl inget "Nobellpris" i kategorin Trishutter kort precis, men det blev i.a.f. OK.



Fågeltemat med papper kommer från Making Memories och heter Mistletoe.
Fågel stämpeln är från Viva Dekor.
God Jul stämpeln är från Reprint och embossad med "Green Sparkle"




Distressat lite och lagt på lite brun stickles.



Nu har jag visat er mitt bidrag till Cards of Marias utmaning den 10 December.
Ses i morgon, (hoppas jag)
Kram, Birgit.

Free Smiley Courtesy of www.millan.net

1 kommentar:

Nita sa...

nämen WOW! det här kortet tokgillar jag! så otroligt vackert. Perfekt pappersval för den här vikningen tycker jag, tack för tipset;)
Kul att du fortsätter hänga på våra utmaningar i Cards of Maria´s julkalender.
kram Nita
medlem i Cards of Maria´s A-team

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS