Vintrig LO

onsdag 22 december 2010

Hej där....det här är inte det jag gillar mest!
Har aldrig förstått grejen med Layouter. 
Personligen tycker jag "blinget" tar bort fokus från bilderna. "man ser inte skogen för alla barren" liksom.
Så det här ägnar jag mig aldrig åt, mer än idag:) Om det inte är en viktig utmaning d.v.s.
Som idag hos Cards of Maria.
Så detta är vad en oproffsig person har åstadkommit:




Jag har embossat snöstjärnor på Vellum och skrivit ut texten på datorn.
Snöstjärnestämplar i olika storlekar är från både Inkido och Viva Dekor.

 
Punchade snöstjärnor (Martha Stewart) dekorerade jag med Stickles "Crystal".
Och spetsen fick söta små snöbollar på sig.
Inte mycket mer att tillägga, det får vara slut för idag.
Julkramar, Birgit.
Free Smiley Courtesy of www.millan.net

2 kommentarer:

bili sa...

Dagens lucka fixade du galant tycker jag :) men jag håller med dej, LO är inte min grej heller.

Pippin sa...

Det blev jättebra! Jag förstår inte heller vitsen med LOs, så jag gör mycket hellre kort eller altrat. Men man vill ju vara med i utmaningarna.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS